* cu excepția panourilor Atleon, care au o garanție de 6 ani.
Întreținere și reparații REPARAȚIE ÎN CAZ DE ACCIDENT
Performanța, standardele de calitate și siguranță ale vehiculului tău sunt prioritare pentru Nissan.
REPARAȚII ÎN ATELIERUL DE TINICHIGERIE
Atunci când reparațiile de tinichigerie sunt realizate în cadrul rețelei de parteneri Nissan, beneficiezi de:
EXPERIENȚĂ ÎN REPARAREA CAROSERIEI ATESTATĂ DE NISSAN
Pentru a ne asigura că vehiculul tău Nissan este reparat conform celor mai înalte standarde de calitate, siguranță și fiabilitate, rețeaua noastră este auditată și certificată în baza a 122 de criterii diferite, inclusiv: procesele din atelierul de tinichigerie, ambianță interioară și exterioară, scule, instruire, precum și sănătate și securitate în muncă și multe altele.
EXPERIENȚA TEHNICIENILOR CALIFICAȚI DE NISSAN
Nimeni nu cunoaște mai bine vehiculul tău Nissan ca specialiștii din atelierele noastre de tinichigerie Nissan. Tehnicienii noștri profesioniști, calificați în vopsitorie și reparații de caroserie sunt echipați cu cele mai avansate instrumente și echipamente și îți vor repara mașina utilizând metode de reparare aprobate de Nissan.
PIESE ORIGINALE NISSAN DE ÎNALTĂ CALITATE
Piesele și panourile noastre sunt proiectate pentru a fi fiabile, rezistente și pentru a se potrivi perfect, deoarece sunt fabricate conform acelorași specificații ca și cele utilizate la fabricarea vehiculelor noastre.
REPARAȚII GARANTATE
Reparațiile noastre sunt garantate, pentru ca tu să poți fi întotdeauna liniștit și relaxat. Toate piesele originale Nissan au o garanție de fabricație de minimum 12 luni și toate panourile de caroserie Nissan* au o garanție anticoroziune de 12 ani.
REPARAREA ȘI ÎNLOCUIREA PARBRIZULUI
INCONVENIENTE MINIME
Avariile minore la nivelul parbrizului nu trebuie lăsate nereparate, deoarece ar putea genera crăpături care să necesite înlocuirea totală a parbrizului. Parbrizul este un element de siguranță important pentru mașina ta, motiv pentru care în cadrul verificării ITP a vehiculului este realizată o verificare a parbrizului.
Partenerii Nissan dețin echipamentele necesare și sunt instruiți pentru a identifica orice nevoi de reparare sau înlocuire și pentru a le realiza cu inconveniente minime pentru tine.
PERIOADĂ MINIMĂ DE NEUTILIZARE A VEHICULULUI
Reparațiile noastre sunt efectuate rapid, fără a lăsa practic nicio urmă. Dacă impactul este prea mare sau este localizat într-o zonă critică, tehnicienii noștri vor înlocui parbrizul cu unul cu aceleași specificații și cu o perioadă minimă de neutilizare a vehiculului.
Consultanții noștri vor contacta chiar și compania de asigurări în numele tău, soluționând toate problemele administrative și aducându-ți vehiculul înapoi pe carosabil cât mai repede posibil.
Instrumentul de diagnosticare de la Nissan te va ajuta să afli dacă parbrizul tău poate fi reparat sau dacă trebuie înlocuit.
Piese vopsite
Partenerii Nissan dispun de o gamă de piese de schimb vopsite disponibile pe stoc. Acest stoc de piese pregătite pentru montare ne permite să schimbăm foarte repede elemente precum capace de oglinzi sau bare de protecție, reducând la minim perioada de indisponibilitate a mașinii.
REPARAȚIILE ÎN CAZUL ZGÂRIETURILOR ȘI ÎNDOITURILOR
Cu toții am trecut prin situații stresante în care am găsit o îndoitură sau o zgârietură pe mașină la întoarcerea de la cumpărături. Tehnicienii noștri Nissan sunt gata să te ajute cu aceste avarii minore. Ei sunt instruiți în cele mai noi tehnici de eliminare a îndoiturilor minore, reparare punctuală și reparare a jantelor din aliaj, farurilor și componentelor interioare, și îți vor oferi o soluție rapidă și convenabilă pentru a-ți aduce mașina înapoi în starea originală.
Asistență Nissan
SERVICIUL DE ASISTENȚĂ NISSAN ÎȚI STĂ LA DISPOZIȚIE
Serviciul de asistență Nissan vă stă întotdeauna la dispoziție, chiar și în caz de accident. Vehiculele noastre de recuperare vor fi trimise la locația ta cât mai repede posibil. Tehnicienii noștri de asistență Nissan pot soluționa numeroase probleme pe loc pentru a te ajuta să-ţi continui imediat călătoria.
Dacă acest lucru nu este posibil, te vom duce împreună cu vehiculul tău la cel mai apropiat partener Nissan. Dacă vehiculul tău nu poate fi reparat în aceeași zi, serviciul de asistență Nissan îți va pune la dispoziție un alt mijloc de transport sau cazare pentru tine și pasagerii tăi pe o perioadă de până la 3 zile, dacă alegi să aștepți finalizarea reparației.