Întrebări frecvente
Toate întrebările și răspunsurile de mai jos sunt legate de serviciile și aplicația NissanConnect.
Cont
Înregistrare și creare de cont
Cum îmi creez un cont de utilizator prin aplicația NissanConnect Services?
Poți crea un cont de utilizator direct din aplicația NissanConnect Services.
Descarcă aplicația din App Store sau Google Play Store. Vei fi ghidat prin pașii creării unui cont.
Ce trebuie să fac dacă nu pot să creez un cont?
Te rugăm să verifici lista de mai jos dacă întâmpini probleme în timpul înregistrării:
- Ai creat deja un cont de utilizator NissanConnect Services? Dacă da, atunci nu te poți înregistra din nou folosind aceeași adresă de e-mail. Fă clic pe butonul „Am uitat parola” pentru a primi o nouă parolă și pentru a te conecta din nou.
- Este corect introdusă adresa de e-mail? (Te rugăm să verifici dacă există spații în plus sau litere lipsă)
- Au fost completate toate câmpurile?
- Este parola corectă?
Dacă întâmpini în continuare probleme, acest lucru se poate datora faptului că vehiculul este înregistrat la un utilizator anterior - serviciul clienți te poate ajuta, contactează-i aici.
De ce nu este acceptat numărul de identificare a vehiculului?
Verifică prin intermediul website-ului dacă vehiculul este compatibil cu această aplicație.
Te rugăm să verifici, de asemenea, scrierea cu majuscule a VIN-ului pe care l-ai introdus și dacă caracterul „0” (număr) nu a fost introdus în loc de „O” (litera) sau invers.
De asemenea, asigură-te că nu există spații sau simboluri, deoarece acestea nu vor fi recunoscute.
De unde pot obține asistență / instrucțiuni despre cum să folosesc?
Pentru mai multe informații despre NissanConnect Services, te rugăm să consulți:
- Pagina pentru informații generale despre NissanConnect Services
Cum pot activa serviciile?
Pentru a activa serviciile, va trebui să asociezi vehiculul cu aplicația mobilă NissanConnect Services.
- În primul rând, instalează aplicația NissanConnect Services pe smartphone-ul tău și înregistrează-te pentru a crea un cont.
- Introduce numărul de identificare a vehiculului. (VIN)
- După ce ai introdus numărul, pornește sistemul de infotainment și de pe pagina de pornire selectează: Informații > NissanConnect Services > Canale de informații > Informații despre cont > Cod de asociere auto.
Te rugăm să introduci acest cod în aplicația mobilă.De îndată ce ai făcut asta, ești gata de plecare.
Dacă folderul „Informații despre cont” nu este vizibil în vehiculul tău, atunci va trebui să apeși pe „Actualizează lista de canale”.
Pentru a face acest lucru, fă următoarele: Setări > NissanConnect Services > Setare canal de informații > Editează lista de canale > Actualizează lista de canale > Da.
Codul de asociere ar trebui să apară acum după ce te întorci la Informațiile contului.
Nu am primit un e-mail de confirmare. Ce pot face?
E-mailul de confirmare ar trebui să ajungă în căsuța de e-mail în câteva minute de la crearea contului.
Asigură-te că adresa de e-mail a fost introdusă corect
Dacă nu se află în căsuța de e-mail, te rugăm să verifici celelalte căsuțe (de exemplu, spam).
Dacă acest lucru nu ajută, te rugăm să contactezi echipa noastră de servicii pentru clienți la +40.21.203.88.77 sau să urmezi acest link pentru a trimite un formular de contact.
Ce ar trebui să fac dacă procesul de înregistrare nu funcționează?
Te rugăm să urmezi această listă utilă de verificare dacă întâmpini probleme în timpul înregistrării.
- A fost deja creat un cont de utilizator NissanConnect Services? Dacă da, atunci nu te poți înregistra din nou folosind aceeași adresă de e-mail. Fă clic pe butonul "Parolă uitată" pentru a primi o nouă parolă și a te conecta din nou.
- Este corect introdusă adresa de e-mail? (te rugăm să verifici dacă există spații sau majuscule).
- Au fost completate toate câmpurile?
- Este parola ta corectă?
Dacă acest lucru nu ajută, te rugăm să contactezi serviciul pentru clienți +40.21.203.88.77 sau să urmezi acest link pentru a trimite un formular contact.
Va trebui să mă aflu în vehiculul meu pentru a activa aceste servicii?
Da, va trebui să fii în vehiculul tău pentru a finaliza procesul de asociere.
Unde îmi pot găsi codul de asociere?
Codul de asociere poate fi găsit pornind sistemul de infotainment și selectând din pagina de pornire:
- Informații >
- NissanConnect Services >
- Canale de informații >
- Informații despre cont >
- Cod de asociere auto.
Dacă folderul „Informații despre cont” nu este vizibil, atunci va trebui să „Actualizezi lista de canale”.
Pentru a face acest lucru: Setări > NissanConnect Services > Setare canal de informații > Editează lista de canale > Actualizează lista de canale > Da. Codul de asociere ar trebui să apară după ce navighezi înapoi la Informațiile contului.
Codul meu de asociere nu apare, ce pot face?
Dacă folderul „Informații despre cont” nu este vizibil, va trebui să „Actualizezi lista de canale”.
Pentru a face acest lucru:
- Setări >
- NissanConnect Services >
- Canal de informații >
- Editează lista de canale >
- Actualizează lista de canale >
- Da.
Codul de asociere ar trebui să apară acum.
Îmi pot crea un cont de utilizator folosind sistemul meu de infotainment?
Nu, nu îți poți crea un cont utilizând sistemul tău de infotainment.
Primesc în permanență un mesaj de eroare când încerc să mă înregistrez, de ce?
Există mai multe posibilități, vehiculul tău poate fi înregistrat într-un alt cont. E-mailul ar putea fi, de asemenea, înregistrat deja. Totodată, este posibil ca parola să nu îndeplinească cerințele.
Dacă întâmpini o problemă, contactează serviciul pentru clienți +40.21.203.88.77 sau urmează acest link pentru a trimite un formular contact.
Cât ar trebui să dureze procesul de înregistrare?
Procesul de înregistrare și conectare nu trebuie să dureze mai mult de 15 minute.
Trebuie să mă conectez la bluetooth pentru a mă înregistra?
Nu trebuie să te conectezi la bluetooth pentru înregistrarea vehiculului.
Pentru a te înregistra și a asocia vehiculul, vei avea nevoie:
- De smartphone-ul tău cu o rețea celulară bună.
- Să fii în interiorul vehiculului tău și să te asiguri că mașina se află într-o zonă cu semnal bun.
Ce ar trebui să fac dacă nu primesc un e-mail de confirmare?
E-mailul de confirmare ar trebui să ajungă în căsuța de e-mail în câteva minute de la crearea contului.
Asigură-te că adresa de e-mail a fost introdusă corect.
Dacă nu se află în căsuța de e-mail, atunci te rugăm să verifici celelalte căsuțe (de exemplu, spam).
Dacă acest lucru nu ajută, te rugăm să contactezi echipa noastră de servicii pentru clienți la +40.21.203.88.77 sau să urmezi acest link pentru a trimite un formular de contact.
Conectarea mea You+Nissan va funcționa în aplicație?
Contul You+Nissan nu este compatibil cu aplicația NissanConnect Services. Asigură-te că vei crea un cont direct în aplicație pentru a putea utiliza serviciile conectate.
Activarea serviciilor
Cât timp trebuie să aștept înainte ca serviciile mele să fie activate?
Poate dura până la 24 de ore pentru a activa toate serviciile.
Te rugăm să te asiguri că mașina se află într-o zonă cu acoperire bună de rețea și că reîmprospătezi aplicația. De asemenea, poți să închizi aplicația și apoi să o deschizi din nou.
După 24 de ore, poți accesa Profil > Date vehicul și sub Stare va apărea „Activat”. Dacă nu sunt activate toate serviciile, atunci te rugăm să contactezi serviciul pentru clienți.
Unde pot găsi termenii și condițiile contractului meu?
Dacă utilizezi deja serviciile, termenii și condițiile sunt disponibile prin intermediul aplicației.
Dacă ai acces la aplicația pentru smartphone, poți să răsfoiești profilul și să faci click pe „Termeni și condiții” din secțiunea „Despre”.
Cum pot activa serviciile?
Pentru a activa serviciile, va trebui să asociezi vehiculul cu aplicația mobilă NissanConnect Services.
- În primul rând, instalează aplicația NissanConnect Services pe smartphone-ul tău și înregistrează-te pentru a crea un cont.
- Introduce numărul de identificare a vehiculului. (VIN)
- După ce ai introdus numărul, pornește sistemul de infotainment și de pe pagina de pornire selectează: Informații > NissanConnect Services > Canale de informații > Informații despre cont > Cod de asociere auto.
- Te rugăm să introduci acest cod în aplicația mobilă.De îndată ce ai făcut asta, ești gata de plecare.
Dacă folderul „Informații despre cont” nu este vizibil în vehiculul tău, atunci va trebui să apeși pe „Actualizează lista de canale”.
Pentru a face acest lucru, fă următoarele: Setări > NissanConnect Services > Setare canal de informații > Editează lista de canale > Actualizează lista de canale > Da.
Codul de asociere ar trebui să apară acum după ce te întorci la Informațiile contului.
Am cumpărat un Nissan second hand, cum pot activa serviciile?
- Contactezi proprietarul anterior și să îi ceri să deconecteze mașina de la contul său.
- Contactezi centrul de asistență pentru clienți la +40.21.203.88.77
Mi-am cumpărat o mașină Nissan uzată și nu îmi pot activa serviciile. Primesc mesaje de eroare.
Dacă continui să primești erori, vehiculul tău este probabil în continuare asociat cu contul propietarului anterior al mașinii. Pentru a rezolva această problemă:
- Contactează proprietarul anterior și cere-i să dezactiveze serviciile și să deconecteze mașina de la contul său.
- Contactează centrul de asistență pentru clienți la +40.21.203.88.77.
Cum pot vedea ce servicii am disponibile pe mașina mea Nissan?
După ce ai continuat cu asocierea vehiculului cu aplicația NissanConnect Services, poți identifica ce servicii sunt disponibile în vehiculul tău apăsând pictograma Coș evidențiată în colțul din dreapta sus al ecranului de pornire al aplicației. Ți se va solicita să intri în NissanStore și ți se va afișa lista de servicii disponibile în prezent pe vehiculul tău.
Apoi poți face click pe fiecare serviciu pentru a:
- Citii descrierea.
- Monitoriza data de încheiere.
- Dezactiva/reactiva abonamentul.
- Citii Termenii și Condițiile.
Adăugarea unui vehicul
Cum îmi adaug vehiculul în aplicația NissanConnect Services?
Poți adăuga vehiculul tău în doi pași:
1. Introduce numărul de identificare a vehiculului. (VIN) Acesta poate fi găsit pe documentele de înmatriculare sau pe parbriz, pe portiera maşini sau pe rama vehiculului.
2. Introduce codul de asociere navigând prin: Informații > NissanConnect Services > Canale de informații > Informații despre cont > Cod de asociere auto
Dacă folderul „Informații despre cont” nu este vizibil, atunci va trebui să „Actualizezi lista de canale”. Pentru a face acest lucru: Setări > NissanConnect Services > Setare canal de informații > Editează lista de canale > Actualizează lista de canale > Da.
Codul de asociere ar trebui să apară după ce navighezi înapoi la Informațiile contului.
Cum schimb vehiculele dacă am mai multe în aplicația NissanConnect Services?
Schimbarea vehiculelor se poate face de pe pagina principală a aplicației NissanConnect Services.
În partea stângă de sus a aplicației, fă clic pe numele vehiculului (de exemplu, JUKE, LEAF, QASHQAI). Va apărea o listă cu toate mașinile adăugate în prezent în contul tău.
Cum elimin un vehicul?
Poți elimina vehiculul din aplicație navigând prin profilul tău, făcând click pe vehiculul pe care dorești să îl dezactivezi. Apoi, fă click pe butonul „Eliminați acest vehicul din aplicație.
Deactivating Services
Ce servicii pot dezactiva și cum?
Poți dezactiva serviciile conectate navigând la pagina de profil, selectând numele vehiculului pe care dorești să-l dezactivați și, în final, selectând „Dezactivați”.
Te rugăm să reții că nu poți dezactiva caracteristicile individual, utilizarea acestei funcții va duce la dezactivarea tuturor caracteristicilor NissanConnect.
Cum îmi pot da seama dacă un serviciu a fost dezactivat?
Pentru a confirma că vehiculul a fost dezactivat cu succes, nu vei putea vedea nicio informație pe pagina de pornire a aplicației.
Dacă încă apar informații despre mașină (Kilometraj etc.), atunci vehiculul este încă activat.
Dacă nu poți dezactiva vehiculul, te rugăm să contactezi linia de asistență pentru clienți din aplicație.
Am cumpărat un Nissan second hand, va trebui să dezactivez serviciile sau se va întâmpla acest lucru automat?
Dacă ai cumpărat un Nissan second-hand, proprietarul anterior probabil a scos mașina din aplicația sa.
Pentru a verifica acest lucru, va trebui să adăugi vehiculul urmând procesul de activare în 6 pași disponibil aici. Dacă apare vreo problemă, te rugăm să contactezi centrul de asistență pentru clienți.
Este posibilă reactivarea serviciilor, odată ce acestea au fost dezactivate?
Este posibil să se reactiveze serviciile chiar și după dezactivare.
Dacă nu ai cont: va trebui să urmezi procesul de 6 pași pentru a asocia mașina la contul tău. Dacă ai deja un cont: poți reactiva în timp ce ești conectat la contul tău.
Aș dori să dezactivez temporar funcția de transfer de date. Este posibil?
Poți alege oricând să oprești partajarea datelor.
La fiecare contact, mașina îi va cere șoferului să permită partajarea datelor. Pur și simplu refuză partajarea datelor și datele tale nu vor fi partajate cu aplicația NissanConnect Services.
De asemenea, poți opri oricând partajarea datelor despre sistemul de infotainment, accesând Setări> Servicii NissanConnect> Mod confidențialitate> Refuzați.
Acest lucru va opri apoi aplicația NissanConnect să primească date.
GENERAL
General
Datele afișate lângă vehiculul meu de pe pagina de pornire din aplicația NissanConnect Services sunt vechi sau nu se afișează deloc. De ce se întâmplă asta?
Vehiculul trebuie să aibă o conexiune bună la internet pentru a trimite informații către aplicația NissanConnect Services.
Asigură-te că vehiculul se află într-o zonă cu o bună acoperire a rețelei și glisează în jos pentru a reîmprospăta pagina de pornire și a obține ultimele informații primite.
Aș dori să-mi vând vehiculul. Cum îmi șterg datele?
Poți efectua o ștergere a datelor de la distanță direct din aplicație:
- Fă click pe butonul de profil afișat pe pagina de pornire.
- Fă click pe vehiculul tău (de exemplu, JUKE, LEAF etc.)
- Răsfoiește pagina și fă click pe „Eliminați datele vehiculului”.
După confirmarea și repornirea vehiculului, toate datele istorice vor fi eliminate. Aceasta include elemente precum destinații anterioare, presetări radio și așa mai departe.
Asigură-te că dezactivezi serviciile apăsând pe Dezactivare și apoi Deconectați vehiculul de la aplicație.
Pe ce smartphone-uri poate fi folosită aplicația NissanConnect Services?
Aplicația NissanConnect Services este compatibilă cu majoritatea smartphone-urilor iOS și Android:
- orice iPhone, iPad sau iPod Touch pe iOS 11.0 sau o versiune ulterioară.
- Te rugăm să consulți magazinul Google Play pentru dispozitive Android.
Asigură-te că dispozitivul are cea mai recentă actualizare de software înainte de a descărca aplicația NissanConnect Services.
Cum resetez NissanConnect Services de pe sistemul meu de infotainment?
Pentru a reseta mașina la setările din fabrică, fă clic pe Setări > Mai multe setări > Readuceți toate setările la valorile implicite.
Ce este NissanConnect Services?
NissanConnect Services îți permite să controlezi de la distanță anumite funcții ale vehiculului tău, utilizând o aplicație pentru smartphone.
În ce țări pot folosi NissanConnect?
Țările în care NissanConnect Services este disponibil sunt: Germania, Elveția, Republica Cehă, Regatul Unit, Portugalia, Spania, Irlanda, Italia, Belgia, Franța, Luxemburg, Țările de Jos, Ungaria, Polonia, Slovacia, Austria, Cipru, Danemarca, Estonia, Finlanda , Letonia, Lituania, Norvegia, Suedia, Rusia, Albania, Bosnia și Herțegovina, Bulgaria, Croația, Grecia, Islanda, Macedonia, Malta, Moldova, Muntenegru, România, Serbia, Slovenia.
Ce vehicule sunt echipate cu NissanConnect Services?
Pentru a putea afla ce vehicule sunt echipate cu NissanConnect Services apasă aici.
Nu pot folosi serviciile mele. De ce se întâmplă asta?
Una dintre cele mai frecvente probleme este legată de semnalul slab - aceasta se datorează faptului că aplicația NissanConnect Services necesită o conexiune stabilă la internet pentru a funcționa.
Este posibil să conduci printr-o zonă în care furnizorul de servicii mobile nu are un semnal puternic de date. Dacă semnalul este slab, este posibil să pierzi conectivitatea la internet și unele aplicații NissanConnect Services nu vor funcționa corect din această cauză.
Trebuie să creez un cont de utilizator pentru a utiliza aplicația NissanConnect Services?
Da, pentru a utiliza aplicația NissanConnect Services trebuie să creezi un cont.
Poți crea un cont direct din aplicație.
Serviciile NissanConnect sunt gratuite sau trebuie plătite?
Unele servicii de pe NissanConnect Services sunt gratuite pentru totdeauna, iar altele trebuie plătite. Click aici pentru a afla mai multe.
Aplicația NissanConnect Services
De unde pot descărca aplicația?
Aplicația NissanConnect Services poate fi descărcată din magazinul de aplicații.
De ce informații am nevoie pentru a crea un cont?
Pentru a crea un cont, vei avea nevoie doar de nume, adresă de e-mail și țară.
Apoi ți se va cere să verifici adresa de e-mail făcând clic pe un link trimis direct în căsuța de e-mail.
Asigură-te că verifici și căsuța de mesaje spam.
Cât timp ar trebui să treacă până pot folosi aplicația?
Descărcarea aplicației NissanConnect Services și crearea contului nu ar trebui să dureze mai mult de 10 minute, în funcție de viteza de descărcare disponibilă.
După ce ai asociat mașina, pentru servicii poate dura până la 24 de ore pentru a se activa. Asigură-te că mașina rămâne într-o zonă bună de acoperire a rețelei.
Numele meu de utilizator și parola nu sunt acceptate în aplicație - ce pot face?
VERIFICĂ EMAILUL ȘI PAROLA
Te rugăm să verifici din nou dacă numele de utilizator și parola sunt corecte. Dacă sunt scrise greșit, este posibil să primești un mesaj de eroare.
VERIFICĂ CONEXIUNEA LA INTERNET
Asigură-te că dispozitivul are o conexiune bună la internet. Încearcă și să te conectezi la un Wi-Fi dacă ai o acoperire slabă a rețelei.
RESETEAZĂ PAROLA
Încearcă să vă resetezi parola făcând clic pe butonul „Am uitat parola”.
De ce nu mă pot conecta în aplicația NissanConnect Services?
Primul lucru pe care îl poți face este să verifici conexiunea la Wi-fi sau la datele mobile, deoarece este necesar să fii conectat la internet.
De asemenea, asigură-te că verifici dacă ai finalizat complet procesul de înregistrare, deoarece acest lucru te poate împiedica să te conectezi cu succes.
De ce informații am nevoie pentru a activa NissanConnect Services?
După ce ai creat un cont, tot ce vei avea nevoie este numărul de identificare a vehiculului (VIN) și să te afli în interiorul vehiculului pentru a obține Codul de asociere.
Care este versiunea minimă de software necesară pentru telefoanele Android/Apple pentru ca aplicația să funcționeze corect?
NissanConnect Services works with:
- Orice iPhone, iPad sau iPod Touch pe iOS 11.0 sau o versiune ulterioară.
- Orice dispozitiv Android pe Android 4.3 și versiuni ulterioare.
Unele dintre funcțiile din aplicație nu apar și nu pot fi utilizate - de ce se întâmplă asta și ce pot face?
După ce ți-ai asociat mașina, poate dura până la 24 de ore pentru a se activa serviciile. Asigură-te că mașina rămâne într-o zonă bună de acoperire a rețelei.
După ce am introdus codul de asociere și am acceptat termenii și condițiile - nu îmi pot adăuga vehiculul pentru a finaliza procesul. Ce pot face?
Dacă te confrunți cu probleme legate de adăugarea vehiculului în aplicație:
- Asigură-te că ai urmat procesul de asociere în 6 pași.
- Verifică dacă nu ai introdus greșit numărul de identificare a vehiculului.
- Asigură-te că vehiculul se află într-o zonă de acoperire a rețelei bună.
Dacă problema persistă, te rugăm să contactezi serviciul pentru clienți.
Cum folosesc Asistentul Personal Virtual (VPA)?
Pentru a începe conversația cu < Hei GOOGLE, ÎNTREABĂ NISSAN > pentru Google Assistant sau < ALEXA, ÎNTREABĂ NISSAN > pentru Amazon Alexa. Odată conectat, poți utiliza mai multe comenzi.
Protecția datelor
Cum sunt stocate în siguranță datele mele personale și cât timp sunt stocate?
Prelucrarea datelor cu caracter personal pentru persoanele din UE este reglementată de GDPR (Regulamentul general privind protecția datelor), aplicația NissanConnect Services și datele utilizate din jurul acesteia sunt conforme cu regulamentul GDPR.
Mi-a fost furat smartphone-ul. Cum mă asigur că datele mele personale sunt protejate?
Dacă smartphone-ul tău a fost furat, atunci te rugăm să contactezi serviciul de asistență pentru clienți.
Te vor ajuta să deconectezi mașina de la contul tău. Datele vehiculului nu vor mai fi disponibile.
Cum șterg toate informațiile personale salvate pe vehiculul meu?
Poți șterge toate informațiile personale inclusiv călătoriile anterioare făcând clic pe secțiunea de profil, apoi selectând vehiculul în secțiunea „Date despre vehicul”.
Poți, de asemenea, să resetezi sistemul de infotainment la setările din fabrică prin: Setări > NissanConnect Services > Resetează toate Svc-urile NissanConnect - Setări implicite.
Unde pot găsii și citii Termenii și condițiile generale și politica de confidențialitate?
Poți alege să citești Termenii și condițiile direct din aplicație, din secțiunea de profil. De asemenea, le poți descărca de pe site-ul Nissan, de pe pagina NissanConnect Services.
Ce se întâmplă dacă refuz mesajul pop-up de confidențialitate?
Dacă refuzi, atunci modul de confidențialitate se activează automat. Asta înseamnă că nicio dată din vehiculul tău nu este partajată cu aplicația NissanConnect Services. Doar funcțiile critice, cum ar fi apelul de urgență, vor fi active.
Trebuie să îmi introduc parola de fiecare dată când accesez aplicația?
Dacă te-ai deconectat, atunci trebuie să introduci parola când te conectezi. Cu toate acestea, este posibil să fii deconectat după o anumită perioadă de inactivitate sau dacă apare vreo problemă.
Securitate
De ce nu îmi este acceptată parola?
Asigură-te că nu ai introdus greșit parola sau că nu ai folosit incorect caractere mari/mici.
Dacă eroarea persistă, îți poți reseta parola făcând clic pe linkul „Am uitat parola” din aplicația NissanConnect Services, iar în câteva minute de la solicitarea unei noi parole ar trebui un e-mail să ajungă în căsuța ta.
Dacă nu se află în căsuța ta de e-mail, atunci te rugăm să verifici celelalte căsuțe (de exemplu, căsuța de spam).
Mi-am uitat PIN-ul. Ce pot face?
Dacă ți-ai uitat pin-ul, atunci te rugăm să selectezi ”Creează/Resetează codul de securiate” din aplicația ta.
Vei fi ghidat pentru a seta un alt pin. Asigură-te că ai acces la mașina ta pentru a performa astfel de acțiuni.
Mai poate cineva să acceseze detaliile stocate în aplicația mea?
Nu, informațiile stocate în contul tău sunt private. Dacă bănuiești că cineva are acces la aplicația ta, te rugăm să schimbi parola urmând procedura din aplicație.
Ce este codul PIN format din 4 cifre?
Un PIN din 4 cifre este un cod de securitate care protejează mașina împotriva oricărei posibile utilizări greșite. Va preveni, de exemplu, pe cineva care are acces la telefonul tău și îți deblochează mașina în numele tău.
Aplicația va solicita codul PIN din 4 cifre ori de câte ori cineva dorește să blocheze sau deblocheze mașina.
Cum blochez aplicația dacă telefonul meu este pierdut sau furat?
Dacă smartphone-ul tău este furat, atunci te rugăm să selectezi modul de confidențialitate din vehiculul tău.
- La fiecare contact, mașina va cere șoferului să permită partajarea datelor. Pur și simplu refuză partajarea datelor, astfel datele nu vor fi partajate cu aplicația NissanConnect Services.
- Poți opri oricând partajarea datelor despre sistemul de infotainment, accesând setări> NissanConnect Services > Mod confidențialitate> Refuzați.
Modul de confidențialitate refuzat va opri aplicația NissanConnect să primească date.
Atunci te rugăm să contactezi serviciul pentru clienți la +40.21.203.88.77. Ei vor sprijini deconectarea mașinii tale de la contul tău.
Alți utilizatori
Pot conecta aplicația NissanConnect Services la un vehicul pe care nu îl dețin?
Pentru a conecta contul de aplicație la un vehicul, va trebui să ai cheia acestuia și să te afli în interiorul vehiculului.
Apoi poți efectua procesul de asociere. Te rugăm să soliciți aprobarea proprietarului vehiculului.
Aplicația NissanConnect Services poate fi utilizată împreună cu mai multe vehicule?
Da, poți adăuga un număr nelimitat de vehicule în contul tău NissanConnect Services.
Poți adăuga vehicule suplimentare făcând click în partea stângă sus a ecranului, pe numele vehiculului actual (JUKE, LEAF etc.) și apoi pe „Adăugă un vehicul”.
Un vehicul poate fi asociat doar unui singur cont la momentul respectiv.
Recunoașterea vocii
Pot folosi asistentul vocal de pe telefon direct din mașina mea?
Da, trebuie doar să activezi Siri sau Google Assistant pe telefon.
Asigură-te că acestea sunt activate în setările telefonului. Va trebui să apeși lung butonul de comandă vocală de pe volan pentru a-l activa.
Cum pot folosi funcția de recunoaștere a vocii?
Pentru a activa butonul de recunoaștere vocală, apasă scurt butonul de pe volan.
După apăsarea butonului, sistemul îți va sugera cum să rostești cererea pentru cele mai bune rezultate.
Pentru navigarea pe stradă, utilizează adresa străzii, inclusiv orașul, pentru a obține cele mai bune rezultate. Exemplu: „Mergi pe Strada 1 Decembrie 1918, București”
Pentru Punctele de interes, indică orașul în comenzile tale pentru a obține cele mai bune rezultate. Exemplu: „Găsește stadionul Național Arena din București”
CONECTIVITATE
Apple CarPlay
Apple CarPlay nu funcționează. Ce pot face?
Dacă Apple CarPlay nu funcționează, atunci asigură-te că:
- Utilizezi un cablu compatibil și certificat
- Activezi Siri din setările iPhone-ului tău
- Accepți mesajul pop-up când conectezi iPhone-ul la USB
- Make sure the cable you are using is clean.
- Asigură-te că acel cablu pe care îl utilizezi este curat
- Asigură-te că husa telefonului, dacă ai una, permite introducerea completă a cablului
- Asigură-te că portul de încărcare este curat și praful nu împiedică conectarea cablului
Cum activez Apple CarPlay în vehiculul meu?
Când îți conectezi telefonul la vehicul pentru prima dată, fără să conduci, vei primi notificare de tip pop-up. Apoi vei fi întrebat dacă dorești să te conectezi la vehicul.
Volanul și butoanele de control al volumului nu par să funcționeze în concordanță cu telefonul - cum pot rezolva această problemă?
Butoanele de direcție de pe volan nu pot controla iPhone-ul. Când oglindiți ecranul smartphone-ului cu cel al infotainmentului, aplicația și meniul pot fi navigate prin atingere, în același mod ca și telefonul.
În timp ce folosec Apple CarPlay, se deconectează în continuu - ce ar trebui să fac?
Te rugăm să verifici cablul USB și să te asiguri că este compatibil și curat - acest lucru poate afecta conexiunea la Apple CarPlay.
Te rugăm să te asiguri că utilizezi cablul original.
Siri trebuie să fie activat pentru a utiliza Apple CarPlay?
Da, pentru a utiliza întreaga funcționalitate Apple CarPlay, este necesar să activezi Siri în setările dispozitivelor iOS. Cu toate acestea, acest lucru ar trebui să se întâmple automat atunci când te conectezi la Apple Carplay.
Mi-am conectat telefonul datorită funcției Apple CarPlay, dar nu pot vedea toate aplicațiile afișate pe ecran. Unele dintre aplicațiile mele lipsesc.
Nu toate aplicațiile sunt compatibile cu Apple CarPlay. Vehiculul va afișa numai cele compatibile cu Apple CarPlay.
Pot alege funcțiile de pe telefonul meu pentru a le afișa și utiliza în vehicul?
Vehiculul va afișa toate aplicațiile compatibile Apple CarPlay. Poți selecta dintre cele afișate și le poți utiliza în funcție de nevoile tale.
Nu poți restricționa lista de aplicații care vor fi afișate pe ecrane. Toate se vor afișa.
Pot folosi Siri direct din mașina mea?
Da, trebuie doar să activezi Siri în setările telefonului. Apoi apasă lung pe butonul de comandă vocală din vehiculul tău.
Cum activez Siri?
Dacă dorești să activezi Siri, atunci trebuie să apeși lung butonul de comandă vocală de pe volan.
Android Auto
Pot folosi Apple Carplay de pe telefonul meu Android?
Apple CarPlay nu este compatibil cu dispozitive care nu au un sistem de operare iOS.
Android Auto nu funcționează, ce pot face?
Dacă Android Auto nu funcționează, atunci încearcă să utilizezi una dintre metodele de mai jos:
- Asigură-te că ai descărcat aplicația Android Auto din magazinul de aplicații.
- Utilizează un cablu original și compatibil cu smartphone-ul tău.
- Cablul pe care îl utilizezi trebuie să fie curat
- Husa telefonului, dacă ai, trebuie să permită introducerea completă a conectorului
- Asigură-te că portul de încărcare este curat și că nu există praf care să împiedice conectarea cablului
Cum știu dacă telefonul meu este compatibil?
Pentru a verifica compatibilitatea, te rugăm să vizitezi website-ul Android Auto disponibil.
În timp ce folosec Apple CarPlay, se deconectează în continuu - ce ar trebui să fac?
Te rugăm să verifici cablul USB și să te asiguri că este compatibil și curat - acest lucru poate afecta conexiunea la Androit Auto.
Te rugăm să te asiguri că utilizezi cablul original.
Pot folosi Android Auto fără un cablu USB?
Nu poți folosi Android Auto fără un cablu USB. Nissan recomandă utilizarea cablului original al producătorului.
Trebuie să conectezi smartphone-ul la mașină și asigură-te că ai aplicația Android Auto instalată pe telefon. Aplicația Android Auto poate fi găsită în magazinul Google Play.
Mi-am conectat telefonul datorită funcției Android Auto, dar nu pot vedea toate aplicațiile afișate pe ecran. Unele dintre aplicațiile mele lipsesc.
Nu toate aplicațiile sunt compatibile cu Android Auto. Vehiculul va afișa numai cele compatibile cu Android Auto.
Pot alege funcțiile de pe telefonul meu pentru a le afișa și utiliza în vehicul?
Vehiculul va afișa toate aplicațiile compatibile Android Auto. Poți selecta dintre cele afișate și le poți utiliza în funcție de nevoile tale.
Nu poți restricționa lista de aplicații care vor fi afișate pe ecrane. Toate se vor afișa.
Pot folosi Google Assistant direct din mașina mea?
Da, trebuie doar să activezi Google Assistant în setările telefonului. Apoi apasă lung pe butonul de comandă vocală din vehiculul tău.
Cum activez Google Assistant?
Dacă dorești să activezi Google Assistant, atunci trebuie să apeși lung butonul de comandă vocală de pe volan.
HĂRȚI ȘI INFORMAȚII LIVE DIN TRAFIC
INFORMAȚII LIVE DIN TRAFIC
Care sunt avantajele informațiilor live din trafic?
Această funcție îți va oferi informații live despre starea traficului, precum și afișarea zonelor aglomerate și a problemelor de pe drumuri, folosind un cod de culoare.
Acest lucru facilitează vizualizarea rapidă a unei călătorii și obținerea unei înțelegeri a condițiilor actuale de drum și de trafic. Starea traficului este luată în considerare direct la alegerea destinației. Călătoria propusă va fi optimizată pentru a te duce acolo unde trebuie să mergi, în cel mai scurt timp posibil.
Cât de actuale sunt informațiile afișate?
Informațiile despre condițiile de trafic sunt live. Călătoria se va actualiza în mod constant.
Cu toate acestea, dacă pierzi semnalul, harta va stoca cea mai recentă actualizare până când se va reconecta.
PUNCTE DE INTERES
Ce sunt ”Punctele mele de interes”?
Există aproximativ 50 de milioane de locații salvate care pot fi accesate cu ușurință direct din mașina ta, fără a fi nevoie să faci vreo cercetare.
Acestea îți permit să căuți cu ușurință puncte de interes din apropiere (de exemplu, restaurante, benzinării, supermarketuri) și să le încorporezi în călătoria ta.
Pot să-mi salvez propriul Punct de Interes (POI)?
Poți adăuga propriile puncte de interes în infotainment, adăugându-le în agenda ta de adrese.
Acest lucru se poate face selectând Hartă > Destinație > Agendă > Adăugați nou> Adresă stradală> Ok
Agenda de adrese poate fi accesată și de pe pagina de pornire, unde vor apărea punctele de interes salvate.
ACTUALIZARE HARTĂ
Cum îmi pot actualiza Hărțile?
Vor fi actualizate automat hărțile din vehiculul meu?
Da, harta se va actualiza automat dacă este selectată „Regiunea preferată”. Vei fi anunțaț cu o notificare pe ecran. Asigură-te că accepți actualizarea pentru a menține harta actualizată.{Link către pagina actualizată
Cum voi fi informat despre hărțile actualizate?
Odată ce o nouă actualizare a hărții este disponibilă, vei primi un mesaj de tip pop-up pe ecranul de infotainment al mașinii, cu condiția ca regiunea preferată să fi fost setată.
Trimiterea mașinii către o destinație
Ce avantaje are funcția de trimitere a mașinii către o destinație?
Poți utiliza această funcție ori de câte ori trebuie să îți pregătești călătoria în avans.
Deschide aplicația NissanConnect Services și folosește pagina de navigare pentru a căuta o destinație. Poți trimite această adresă mașinii tale de oriunde. Odată ce ai urcat în mașină, poți accepta traseul și edita traseul pentru a adăuga un punct de referință sau chiar să îl anulezi dacă te-ai răzgândit.
Ce trebuie să fac când destinația este afișată în sistemul Infotainment al vehiculului meu?
Când destinația apare pe ecranul central al vehiculului, poți selecta:
- Du-te acolo: pentru a încărca adresa în mașină.
- Salvare: pentru a salva adresa pentru o dată ulterioară.
- Ignoră: pentru a renunța la informațiile primite.
Cum pot să caut o destinație din aplicația NissanConnect Services și să o trimit vehiculului meu?
Din aplicația NissanConnect Services, selectează pictograma hărții din bara de meniu. Apoi vor apărea locația vehiculului și bara de căutare.
Fă click pe bara de căutare pentru a căuta adresa la care dorești să ajungi, selectează butonul „direcții”.
Traseul va fi afișat și va apărea un buton "trimite la vehicul". Selectează butonul ”trimite la vehicul”. Odată ce destinația a fost trimisă vehiculului, ar trebui să primești pe telefon o notificare care să confirme acest lucru.
Am nevoie de aplicația Door-to-Door pentru a utiliza această funcție?
Nu, poți utiliza trimiterea către mașină a destinației fără a descărca aplicația Door-to-Door.
Dacă mașina este compatibilă cu aplicația NissanConnect Services, această caracteristică este complet integrată în aplicație.
Te rugăm să verifici manualul de utilizare pentru a vedea dacă mașina ta este echipată cu NissanConnect Services.
GĂSIREA MAȘINII
Cum funcționează„My Car Finder”?
My Car Finder îți permite să localizezi poziția actuală a mașinii, cu condiția ca aceasta să fie într-o zonă de bună acoperire a rețelei. Poți prelua locația direct din aplicația NissanConnect Services și chiar să generezi un traseu de mers pe jos pentru a te duce la ea.
Cum mă ajută serviciul My Car Finder să-mi găsesc vehiculul?
Poți prelua locația actuală a mașinii direct din aplicația NissanConnect Services.
Deschide aplicația și fă clic pe secțiunea hărții din bara de meniu, iar locația mașinii se va actualiza.
Poziția de parcare a vehiculului meu nu este afișată sau este afișată incorect. De ce se întâmplă asta?
Cel mai adesea, mașina ta ar putea fi parcată într-un garaj sau într-o zonă cu acoperire proastă a rețelei. Acest lucru poate cauza probleme la partajarea și primirea datelor.
Pot dezactiva serviciul „My Car Finder”?
Poziția vehiculului tău face parte din serviciile conectate. Nu poți dezactiva acest serviciu fără a dezactiva toate celelalte servicii conectate.
Cât de precisă este afișarea poziției de parcare?
Poziția de parcare se bazează pe GPS-ul vehiculului. Pentru a te asigura că poziția vehiculului este cât mai precisă posibil, asigură-te că vehiculul se află într-o zonă bună de acoperire a rețelei.
Va funcționa acest serviciu în timp ce îmi conduc mașina?
Da, serviciul va funcționa în continuu, chiar și atunci când conduci mașina.
Poate cineva să vadă locația mea de parcare?
Oricine care îți cunoaște detaliile de conectare, poate accesa aceste informații. Dacă bănuiești că cineva ar putea avea acces la detaliile contului tău, te rugăm să schimbi parola cât mai curând posibil.
SIGURANȚA ȘI SĂNĂTATEA MAȘINII
ASISTENȚĂ PENTRU DEFECȚIUNI
Ce este Asistență pentru defecțiuni?
Asistența îți permite să contactezi serviciul regional de remorcare și asistență în caz de defecțiune.
Îl poți găsi navigând prin Informații > NissanConnect Services > Apelează Asistență Nissan.
Pentru vehiculele cu ecran de navigare poți apăsa pictograma Căști de pe ecranul Hartă.
Alerte inteligente
Ce sunt alertele inteligente?
Serviciul îți permite să setezi alerte și te anunță când sunt încălcate condițiile specifice ale alertelor. Există trei tipuri de alerte:
- Alertă de viteză: te anunță când o limită de viteză stabilită este încălcată (poți seta până la 3 alerte de viteză simultan).
- Alerta de oră: te anunță dacă vehiculul este condus în afara unei perioade de timp permise (poți seta 1 alertă de timp).
- Alertă de zonă: te anunță dacă vehiculul iese din sau intră într-o zonă stabilită (poți seta până la 3 alerte de zonă simultan).
Ce este alerta de zonă?
Funcția „Alertă de zonă” îți permite să configurezi o alertă de restricționare geografică.
Poți defini o zonă geografică în aplicația NissanConnect Services.
Poți alege să primești alerte oricând:
- mașina ta părăsește acea zonă
- mașina ta intră în acea zonă
Ce este alerta de viteză?
Funcția de alertă de viteză îți permite să setezi până la trei praguri de viteză. Odată ce mașina ta depășește aceste viteze, vei primi o notificare de alertă pe smartphone.
Alerta (de timp/viteză etc.) va activa vreo modificare a vehiculului și/sau a stilului de condus?
Alertele nu schimbă nimic fizic asupra vehiculului.
Odată ce o alertă este încălcată, o notificare va fi trimisă atât la ecranul de infotainment al vehiculului, cât și la aplicația NissanConnect Services.
Pot seta mai multe alerte de monitorizare?
Ce este alerta de timp?
Funcția „Alerta de timp” îți permite să setezi un interval de timp în care mașina se poate conduce.
Dacă mașina este condusă în afara acestui interval de timp, vei primi o alertă prin aplicația NissanConnect Services și, de asemenea, pe ecranul de infotainment, care vă informează că a fost încălcată restricția.
Cum dezactivez alerta?
Poți accesa toate alertele de pe pagina de pornire a aplicației.Vei vedea lista cu toate alertele în curs.
Poți alege să dezactivezi temporar alerta sau să ștergi permanent o alertă.
Cât timp durează să se activeze pe vehiculul meu?
În funcție de acoperirea rețelei, te poți aștepta la declanșarea unei alerte de restricție și de viteză în câteva secunde. Alerta de zonă va fi declanșată după ce se află în zona restricționată timp de 2 minute.
Cum configurez alerta în interiorul aplicației?
Poți configura o alertă deschizând aplicația NissanConnect Services și selectând:
Monitorizare > Adăugă monitorizare > Adăugă alertă > Adăugă nume și pictogramă > Salvează.
Raportul stării de sănătate a mașinii
Ce este Raportul stării de sănătate a mașinii din aplicația NissanConnect Services?
Aplicația NissanConnect Services îți permite să verifici starea de sănătate a mașinii în orice moment.Poți accesa acest raport de pe pagina de pornire a aplicației, făcând clic pe „Sănătatea vehiculului”.
Poți, de exemplu, să verifici presiunea anvelopelor sau starea de sănătate a motorului. Dacă apare o problemă, aplicația te va ghida pentru a găsi informațiile necesare.
Am o problemă de sănătate a vehiculului raportată în aplicația mea. Ce pot să fac?
Dacă apare o defecțiune pe aplicația și vehiculul tău, te rugăm să urmezi soluțiile propuse.
Poți contacta oricând dealerul tău Nissan pentru o diagnosticare și asistență mai aprofundată.
Cât de des este actualizat raportul cu starea de sănătate a vehiculului?
Raportul stării de sănătate a vehiculului este actualizat în aplicație în timp ce conduci sau după ultima călătorie.
COMODITATE ȘI CONFORT
Lumini și claxon de la distanță
Cum funcționează claxonul și luminile de la distanță?
Funcția de claxon și lumini de la distanță declanșează claxonul și luminile vehiculului.Reține că pentru ca această funcție să activeze aprinderea luminilor, acestea trebuie să fie oprite și mașina trebuie să fie blocată. De asemenea, asigurați-te că vehiculul tău are o bună acoperire a rețelei.
Funcționează funcția de claxon și lumini la distanță în timp ce conduc?
Claxonul și luminile la distanță nu funcționează în timp ce conduci.
Pot activa și claxonul, și luminile separat?
Serviciile de claxon și lumini de la distanță îți permit să:
- Activezi independent funcția Lumină
- Activezi împreună serviciile claxon și lumini
Nu poți activa doar claxonul.
Cât timp durează până se activează luminile și claxonul de la distanță?
Timpul de activare a claxonului și a luminilor depinde de acoperirea rețelei a vehiculului, dar de obicei te poți aștepta să se activeze în 30 de secunde.
Încuierea și descuierea ușilor
Cum funcționează serviciul de încuiere și descuiere a ușilor?
Această funcție îți permite să încui și să descui mașina, precum și să furnizezi o stare a vehiculului - dacă este blocat sau deblocat.
Cum configurez un cod de securitate din 4 cifre?
Poți seta codul de securitate în aplicația ta. Navighează prin Profil > Date vehicul > Cod de securitate nou și urmărește instrucțiunile. Va trebui să te afli în interiorul mașinii pentru a urma acest proces.
Alternativ, poți selecta un buton de blocare sau deblocare pe ecranul de start și apoi poți face clic pe butonul Creare/Resetare cod de securitate. Va trebui să fii în interiorul mașinii pentru a urma acest proces.
Cât de departe pot fi de vehiculul meu pentru a folosi funcția de blocare și deblocare a ușii la distanță?
Poți folosi funcția „Blocare și deblocare la distanță a ușii” de oriunde. Asigură-te că mașina are un semnal bun pentru o funcționare optimă.
Cât timp durează până se încuie ușile?
Funcția „Blocare și deblocare la distanță” ar trebui să funcționeze în 30 de secunde. Asigură-te că mașina se află într-o zonă de semnal bună pentru o funcționare optimă.
De ce primesc o eroare când încerc să-mi blochez sau să deblochez vehiculul?
Asigură-te că ai setat codul de securitate în timpul procesului de configurare.
Asigură-te că vehiculul are o acoperire bună de rețea.
Asigură-te că vehiculul nu este deja blocat/deblocat. Odată ce vehiculul este descuiat, dacă ușa nu este deschisă în 30 de secunde, mașina se va rebloca automat.
Asigură-te că verifici să nu fie nimeni în mașină și asigură-te că toate ușile, portbagajul și capota sunt închise.
Controlul climei de la distanță
Cum configurez temporizatorul de climatizare?
Pentru a configura temporizatorul, există câțiva pași de urmat atât în Manualul de utilizare, cât și în Ghidul de referință rapidă.
Te rugăm să reții că această funcție se aplică vehiculelor electrice începând din mai 2019 și poate fi făcută numai în mașină, nu în aplicația NissanConnect Services.
Cum funcționează controlul climei de la distanță?
Funcția îți permite să preîncălzești sau să prerăcești mașina în avans.
Cât durează?
Timpul de activare a funcției de control climatic de la distanță depinde de acoperirea rețelei a vehiculului, dar de obicei te poți aștepta să se activeze într-un minut.
Care este distanța maximă de utilizare?
Puteți utiliza funcția „Controlul climei de la distanță” de oriunde. Asigură-te doar că mașina are un semnal de rețea bun.
De ce primesc o eroare când folosesc Gestionarea temperaturii de la distanță?
Asigură-te că climatizarea nu este deja activată. Vehiculul poate fi într-o zonă de acoperire slabă. Asigură-te că mașina se află într-o zonă de semnal bun pentru o funcționare optimă.
De asemenea, asigură-te că vehiculul nu este în uz în prezent, altfel nu veți putea folosi acest serviciu.
Încărcare
Gestionarea bateriei
Ce este Battery Manager?
Battery Manager îți oferă acces la informații legate de nivelul bateriei, autonomia estimată, viteza de încărcare și îți permite să începi încărcarea vehiculului electric Nissan de la distanță.
Cum configurez cronometrul de încărcare?
Pentru a configura cronometrul de încărcare, există câțiva pași de urmat atât în Manualul de utilizare, cât și în Ghidul de referință rapidă.Te rugăm să reții că această funcție se aplică vehiculelor electrice începând din mai 2019 și poate fi făcută numai în mașină, nu în aplicația NissanConnect Services.